Son Yazılar
Yükleniyor...
Anasayfa » » Ücretsiz Vahşi Batılı Yasuo Kodları

Ücretsiz Vahşi Batılı Yasuo Kodları


Merhaba değerli ziyaretçilerimiz

Vahşi Batılı Yasuo kodu normalde çoğu sitede ücretlidir, ama LoL TR Hile sitesine özel kodu nasıl ücretsiz olarak alabileceğinizi anlattık. Hile genellikle Türkiye sunucularında sorunsuz çalışmaktadır.

Kullanımına dair detaylı anlatım aşağıdadır. Sayfanın altında bulunan yorum bölümünden bize soru sorabilirsiniz.

Önemli Bilgiler

Yazıyı dikkatli okuyun! Dikkatli okursanız sizde kod alabilirsiniz.
Sponsora verdiğimiz linkten üye olup mail adresinden üyelik onayı yapmazsanız kod gelmez!
Günlük üye olma hakkınız toplam 1 tanedir kod gelmezse ertesi gün tekrar deneyebilirsiniz.

  • Tıkladığımız linkte açılan siteye üye oluyoruz!
  • Daha sonra e-posta adresimize onay kodu geliyor üyeliğimizi onaylıyoruz.
  • Üyeliğimizi onayladıysak e-postanıza Riot Games adlı bir mail gelecek bu mailde Kodunuz gönderilmiştir.

  • Kodu kopyalayıp oyun içindeki markete giriyoruz ve kodlar bölümüne yapıştırıp alıyoruz.
  • Üye olduğunuz siteden gelen onay linkine tıklayıp üyeliğinizi onaylamadığınız takdirde kodunuz gelmez.

Bu Yazıyı Beğen-Paylaş :

3 yorum:

  1. merhaba admin ben oyuna üye oldum ama doğrulama kodu felan gelmedi direk üye oldu kodda gelmedi benim mail adresimden atsanız olurmu poyrazozcan77@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. merhaba öncelikle üstteki linke tıklıyorum beni warframe nin sitesine atıyor

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

League of Legends Script

Popüler Yayınlar

 
Sponsor Linkleri : bedavalolkod | LoL indirim | Link Ekle
Copyright © 2013. league of legends kod - All Rights Reserved
Hazırlayan Konuburada Güncel Blog Güncel Blog
Proudly powered by Blogger